Pony Platforming Project 3 Minty Fresh Adventure - Kucyk Pony 3

Opis gry: Pony Platforming Project 3 Minty Fresh Adventure - Kucyk Pony 3

Sterujemy kucykiem i ze szczoteczką walczymy z przeszkodami. Sterowanie: strzałki, Z,X,C


Grano
107558
Dodano
2012-09-16
Dodał
twiter

Dodaj komentarz:

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany


Dodał/a: ZuZaCola

Jak się zapisuje XD? Ale super gierka. Co jest po jaskini?

Dodał/a: CelestiaTwi1

Ja mam MSP xd Login:Gabriella80 lvl:16 C:

Dodał/a: Rarity

HEJOOOOOOO KTO MA MSP?

Dodał/a: Dasherka

Czy ktoś jeszcze wchodzi na groj?? Dłudo mnie nie było i tak patrze i nie ma nowy komów ;P

Dodał/a: ankabb123

MINUTTE JEST FAJNA DASHERKA SUPPER A APPLEJACK FAJNA ALE TWILIGHT GUPIO-FAJNA XDDDDDDDD

Dodał/a: ankabb123

zarombista gierka
XDDDDDDDD

Dodał/a: ankabb123

ale najważniejsze że fajna gra supper!!

Dodał/a: ankabb123

odpisz plose i wogule powiedz mi jak pokonać bossa?? powiedz mi to jak wiesz ok??

Dodał/a: ankabb123

cześć rarity jak mam do ciebie napisać co??

Dodał/a: Rarity

musisz w grafiki wejść potem ustawiasz w plikach i przenoszisz:)

Dodał/a: maggibienek

jak się dodaje avatara chcę meć jak raiti urzytkownik

Dodał/a: Rarity

to prościzna...pfffffffffffffffffffffffffffffff fffffffffffffffffff.

Dodał/a: Rarity

ja jestem good xd:D
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dodał/a: ankabb123

jak pokonać basa???????????????????????????

Dodał/a: dashie 321

jest wygrałammmmmm yuhuuuuuuuuuuuu

Dodał/a: dashie 321

ja popoieram dasherke i Vinl'a spadłam z krzesła jak wlazłam w czrciżart i byłam pastą do zembów

Dodał/a: dashie 321

fajna gra hoć ja kocham rainbow dash ale gra fajna :]

Dodał/a: Dasherka

A popieram Vinyl'a

Dodał/a: Applejack333

są dwa niedzwiedzie i to niewystarczająco ale pochwale się wwwwwwwwwwwwwwwwwwyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyygggggggggggggggggggggggg gggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaa aałłłłłłłłłłłłłłłłłłłłł

Dodał/a: Dasherka

Bardzo mi się podoba Colgate jest fajnym kucykiem ale i tak wole Rainbow

Dodał/a: VinylScratch

super gierka XD powinni zrobic jakies adventure z vinyl^^ ale by bylo super :3

Dodał/a: Derpy Hoowes

Fajneeee kto lubi Kucyki Pony jest extraaaaaaaa :D.

Dodał/a: rimbowndash

superowa co nie a i jak przejsc wilki.

Dodał/a: alutkax

co jak będe pastą do zębów
?????

Dodał/a: Colgate

Vinyl Scratch i Colgate to najlepsze kucyki pony (Według mnie) ! Aha i gra fajna :D Dodam do ulubionych

Dodał/a: Pinke Pie

;D Fajne , ten konik z szczotką jest super i znam tajną moc :)

Dodał/a: Rarity

super gra nie ma pszej!!!!

Dodał/a: maja660

super gra
podoba mi się bardzo

Dodał/a: fratejszaj

super gra!moja ulubiona!

Groj to strona poświęcona grom online, dostępnym dla osób w każdym wieku. Nieustraszeni i zawzięci bohaterowie, sprawdzające refleks i percepcję gry zręcznościowe, mnóstwo dobrej zabawy. Niskie wymagania sprzętowe, gry na każdy komputer. Posiadamy niezwykle emocjonujące gry akcji, zajmujące gry logiczne, sportowe jak i gry edukacyjne, dla dziewczyn, dla dzieci i młodzieży. Dorosłym oferujemy gry hazardowe, dynamiczne gry walki oraz kilka złożonych gier RPG. Gier jest tak duża ilość, że bardzo ciężko je zliczyć, dlatego zostały podzielone na kategorie. By zagrać w wystarczy tylko zwykły komputer, stałe podłączenie do Internetu oraz przeglądarka internetowa. Przyłącz się do naszej strony, zaproś znajomych i cieszcie się darmową rozrywką na groj.pl! Polub nas, dołącz do zabawy i ciesz się nowościami w elektronicznej rozrywce.
hit counters