Minecraft Classic - Buduj Jak Chcesz

Opis gry: Minecraft Classic - Buduj Jak Chcesz

Darmowa, uproszczona wersja zdobywającej coraz większe rzesze fanów gry, która charakteryzuje się olbrzymim asortymentem możliwości przekazanych graczowi. W darmowej odsłonie możemy jedynie budować poziomy, jednak jak się okazuję, taka zabawa też może być przednia. Sterowanie W,S,A,D, B, Esc oraz myszka.


Grano
232944
Dodano
2012-05-29
Dodał
rychu

Dodaj komentarz:

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany


Dodał/a: kosiba122122

Serwery Counter Strike 1.6 Non Steam / Steam

Zapraszam na serwery:

COD MOD 10001 lvl FAST EXP [KLASY OD LVL] [MISJE] [UNIKALNE KLASY] [CIEKAWE PERKI] [EXP NOCNY x2 22-10] [EXP dla 3naj na MAPIE] | IP: 178.19.107.42:28018 - zapisz koniecznie!
Only de_dust2 [Leczenie + VIP] | IP: 31.186.83.241:27036 - zapisz koniecznie!

Dodał/a: galileoo

spoko ale mozna se na banale scignac

Dodał/a: renbow dasz

lmarkki jak masz taki awatar?? bo fajny:)

Dodał/a: lejder14

to jest prawdziwy minecraft??

Dodał/a: pawelondo

mi wyskoczyło Error.click for noi nic ja czekałem 1godzinę

Dodał/a: markki

dlacego jestem gopietom ja jestem hopakiem!

Dodał/a: Amisiaa

Żeby to odpalić trzeba mieć Jave ;*
A nawet jak się odpali, to antywirus się buntuje *ZABLOKOWANO NIEBEZPIECZNĄ WITRYNĘ*. Nie grałam i nie zagram, mój komputer chce żyć...

Dodał/a: jakub223

mi jakoś działa poczekałem 20 minut i jusz

Dodał/a: Bayern M

Ten Minecraft nikomu na świecie nie działa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dodał/a: filipw20

mi ten minecraft nie działa :(

Dodał/a: neymar11

ten minecraft nie diała

Dodał/a: siema kuba

bodam wam fajnom gre w cda.pl galaxy life jak macie mnie w pszyiacuł powiecie ja pise kometaze i jestem pan-ogien i dawidszczsny

Dodał/a: RABAN185

mi się nie chce wlaczyc

Dodał/a: tytus1609

czemu tam ziema zwierzaczków i creperów ja chce crepery i niechce sie zrobić save co jest

Dodał/a: sokowiruwka

bardzo fajne ale normalny jest lepszy ale ten jest spoko

Dodał/a: Agata301

fajne , bryły złota i srebra ale super! nie pażąca lawa, wszystkie kolory wełny po prostu
SUPER!

Dodał/a: maniaczka234

ej to takie coś jak minecraft do pobrania bo mi normalny nawala O_O

Dodał/a: tytus1609

szkoda że tek mało itemów

Dodał/a: HeroZero33

ja wole normalny minecraft

Dodał/a: Marigold

Jak się coś stawia, bo nie mogę nic zrobić

Dodał/a: Claudja

jak sie zapisuje bo pisze save level i nie moge nacisnąc pliss pomóżdcie bo kocham grać w mniecrafta

Dodał/a: asik

ja sie nie zgadzam z Alka10 bo nie działa na moim laptopie a na kompie i jest zepsuty a teraz gram na laptopie

Dodał/a: nastka

jest fajnie zapisało się kliknełam tylko alt ha ha to u was niezadziała

Dodał/a: ender36

jesli to przez internet nie da sie zapisac

Dodał/a: kuba hw

nie chce mi sie wlaczyc

Dodał/a: nastka

wciśnij alt to ci się włączy ok ewqasdcxz

Dodał/a: wiktor m

Mam problem chce grać to mi nie wchodziło ale mam jave a kiedyś to jakiś Error mi wyskoczył.

Dodał/a: Alka10

nie zgadzam się z asik działa!!!!

Dodał/a: oskar3152

Jak zapisać Grę? Bo ja nie mogę!

Dodał/a: hai2003

super gierka i do ulu

Dodał/a: asik

fajna gra ale nie działa na laptopie

Dodał/a: nastka

prawym przyciskiem myszki

Dodał/a: robert11

mam pytanie jak się buduje

Dodał/a: normac567

superowska gra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dodał/a: CreeperPl

Ej mam pytanko mam java ale nie mogę zagrać pomocy.

Dodał/a: baksx

fajna gra ale trzeba mieć jave

Dodał/a: kamil123025

jak tu włączyć inwentor ?? i jak zapisać

Dodał/a: nastka

już mam dzięki
magda

Groj to strona poświęcona grom online, dostępnym dla osób w każdym wieku. Nieustraszeni i zawzięci bohaterowie, sprawdzające refleks i percepcję gry zręcznościowe, mnóstwo dobrej zabawy. Niskie wymagania sprzętowe, gry na każdy komputer. Posiadamy niezwykle emocjonujące gry akcji, zajmujące gry logiczne, sportowe jak i gry edukacyjne, dla dziewczyn, dla dzieci i młodzieży. Dorosłym oferujemy gry hazardowe, dynamiczne gry walki oraz kilka złożonych gier RPG. Gier jest tak duża ilość, że bardzo ciężko je zliczyć, dlatego zostały podzielone na kategorie. By zagrać w wystarczy tylko zwykły komputer, stałe podłączenie do Internetu oraz przeglądarka internetowa. Przyłącz się do naszej strony, zaproś znajomych i cieszcie się darmową rozrywką na groj.pl! Polub nas, dołącz do zabawy i ciesz się nowościami w elektronicznej rozrywce.
hit counters