Milionerzy

Opis gry: Milionerzy

Jedna z pierwszych odsłon popularnego programu w formie gry online. Sterowanie myszką.


Ocena
5,0 z 384
Grano
192017
Dodano
2010-02-11
Lubię to!
Nie lubię!

Dodaj komentarz:

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany


Dodał/a: dawid364

Mi tez kurwa!!!!!!!!

Dodał/a: marlena312

mi się nie ładuje wcale

Dodał/a: enoziomku

ta gra nie powinna się nazywać milionerzy tylko czadówka

Dodał/a: just6621

mi się ona wcale nie ładuje

Dodał/a: tomo09118

Super gierka i do ulu :)

Dodał/a: Pisia00

Fajna ;) ;):):):):)P::):):):):):):

Dodał/a: Irila

super gierka!!!Polecam:) wygrałam prawie 1000000!!! ...no moja końcowa ocena 10/10

Dodał/a: MuszkaWow

PRZESZLAM CALEEEEE YEEEEEAHHHH

Dodał/a: AndrzejASM

Taka sobie,ale jest spoko.

Dodał/a: Ancieq

Może być takie sobie

Dodał/a: wiktorbajor

ale glupie fuuu
bez komentarza...

Dodał/a: Jagodapet2

polecam i prawie miałam 8000!:):):)

Dodał/a: Jagodapet2

Supcio!1000zł w kieszeni!:):):D;D;D;D;D;D;D

Dodał/a: kasia9

Exra! Wygrałam 1000 zł!

Dodał/a: messi02

czad ekstra gierka!!!!!!!!!!

Dodał/a: PROboszcz

MILION W KIESZENI
jaka super gra daje 10 na 10

Dodał/a: gepard22

jak pominąć to zaczęcie ? ;d
a gra jest fajna , ale gdyby nie to zaczęcie to by była jeszcze fajniejsza hihi

Dodał/a: mateuszek01

jaka super gra daje 10 na 10 ale dajcie gre kłamczuch

Dodał/a: chrupka18

ja wiem jak mozna szybko wygrac milion... trzeba dac byle jaką odpowiedz, potem szybko nacisnąc prawy przycisk na myszce i tam bedzie ,,otwórz" . trzeba to kliknąc i zostaną dwie odpowiedzi i dac poprawną. !
a za gre 5/5

Dodał/a: kochanaa

Super gra.. Wygrałam milion .. Też za pierwszym razem :D

Dodał/a: klaudusqqa

Milion :P ZA pierwszym razem :D Super Gra :*

Dodał/a: zerzremcie

za długi ten początek!!!!!!!!!!!

Dodał/a: Tuptek

Super gra... za pierwszym razem Milon ;p

Dodał/a: lauraszczep

gra jest super..............

Dodał/a: Regi2

Heh . Tylko 32.000 ';p

Dodał/a: uczen102

wygrałem MILION!!!!!! Jupppii!!!!
:D:D:D

Dodał/a: zuzu14

super gra
:) na prawde fajna polecam:):):):):):)

Dodał/a: Julaa

Haha wygrałam 1000 zł.
XD

Dodał/a: dragon6

ciekawa i pouczająca gra 10 na 10

Dodał/a: agnieszka72

FAJNA GRA DAJE DO MYSLENIA

Dodał/a: katarzynka19

super gra 10/10 a wam sie podoba

Dodał/a: MESSISUPER

TRZEBA NADUSIĆ PRAWY PRZYCISK MYSZKI A POTEM NADUŚ "OTWÓRZ"

Dodał/a: karlik

cieżko ale fajna gra narazie moja wygrana to 100zł

Dodał/a: kasia1318

a ja nie mogę to przejść

Dodał/a: damian106

bardzo łatwe wygrałam

Dodał/a: misio464

łatwizna
mówię
wam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groj to strona poświęcona grom online, dostępnym dla osób w każdym wieku. Nieustraszeni i zawzięci bohaterowie, sprawdzające refleks i percepcję gry zręcznościowe, mnóstwo dobrej zabawy. Niskie wymagania sprzętowe, gry na każdy komputer. Posiadamy niezwykle emocjonujące gry akcji, zajmujące gry logiczne, sportowe jak i gry edukacyjne, dla dziewczyn, dla dzieci i młodzieży. Dorosłym oferujemy gry hazardowe, dynamiczne gry walki oraz kilka złożonych gier RPG. Gier jest tak duża ilość, że bardzo ciężko je zliczyć, dlatego zostały podzielone na kategorie. By zagrać w wystarczy tylko zwykły komputer, stałe podłączenie do Internetu oraz przeglądarka internetowa. Przyłącz się do naszej strony, zaproś znajomych i cieszcie się darmową rozrywką na groj.pl! Serwis ten jest codziennie poszerzany o nowe pozycje, abyś nie popadł w rutynę i mógł grać codziennie, materiały u nas nie dość że potrafią one wspaniale zrelaksować nasz umysł, to ponadto uczą nas koncentracji oraz zaparcia w dążeniu do celu. Teraz już wiesz jak spędzać wolny czas, czy jak odreagować i odstresować się po pracy i po szkole. Jeśli zuważyłeś jakieś probelmu z działającą stroną, możesz śmiało pisać do nas w dziale kontak czy też na profilu facebookowy. Polub nas, dołącz do zabawy i ciesz się nowościami w elektronicznej rozrywce.
hit counters